Nämä toimitusehdot ovat voimassa 1.10.2023 alkaen. Päivitetty 1.10.2023.

VERKKOKAUPPA

Kauneudeksi.fi
Kauneuspalvelut Aija Rahkola Ky
Kirkkopuistonkatu 19 as 7 

74100 Iisalmi

040 7477 964
aija@aijarahkola.fi

www.aijarahkola.fi

Olemme palveleva verkkokauppa.

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

TILAAMINEN

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Tilaamalla hyväksyt toimitusehtomme.

MAKSAMINEN JA MAKSUTAVAT

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta


Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos et löydä tilausvahvistusta, tarkasta roskapostisuodatin. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme aija@aijarahkola.fi. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelumme kanssa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Ilmoita meille välittömästi tilauksen jälkeen, jos huomaat tilauksesi tiedoissa virheitä.

TOIMITUSTAVAT JA -KULUT

Toimituskulut sisältävät postitus- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Kassalla saat kaikki toimitustavat näkyville, kun olet syöttänyt postinumerosi. Olethan tarkka toimituskulujen kanssa, emme voi teknisistä syistä johtuen palauttaa liikaa maksettuja toimituskuluja, vaikka haluaisit vaihtaa toimitustapaa.

HUOM! Säilytämme noudettavia paketteja kaksi viikkoa tilauksesta.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Ilmoitamme mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen. Huomioithan tilatessasi, että paketit kulkevat vain arkipäivisin.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.

VAIHTO- JA PALAUTUSEHDOT

Valmiilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Tuotteet voi ainoastaan palauttaa alkuperäisen pakkauksen ollessa ehjä ja avaamaton. Mikäli tuotteita on käytetty, emme voi niitä enää ottaa vastaan. Tuotteet täytyy olla myytävissä edelleen palautuksen jälkeen.

Palautukset ja vaihdot tapahtuvat asiakkaan omalla kustannuksella käyttäen Matkahuoltoa tai Postin SmartPost- tai pakettilähetystä.  Tuotteen noutamatta jättäminen ei ole palauttamista.

Palautettavan tuotteen tulee ehdottomasti olla  käyttämätön ja myyntikuntoinen. Ota aina ensin meihin yhteyttä kaikenlaisissa reklamaatiotapauksissa. Reklamaatiot käsittelemme vain sähköpostin välityksellä. Tämä siksi, että tieto tavoittaa oikeat henkilöt nopeimmin ja varmimmin. Laitathan siis mahdollisen reklamaation kuvien kera ystävällisesti sähköpostiin.

Tuotteen vaihtomahdollisuutta tarkastellaan jokaisessa tapauksessa erikseen. Tuotteiden palauttaminen tapahtuu vaihtotapauksissakin asiakkaan omalla kustannuksella, ellei kyse ole reklamaatiosta, jolloin palautus tapahtuu meidän kustannuksellamme.

NOUTAMATON PAKETTI

Noutamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Noutamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme 10€ toimituskustannukset.

Huom! Pakettisi tulee perille muutamassa päivässä. Saat lähetyksestä toimitusvahvistuksen sähköpostiisi. Vahvistuksessa on paketin seurantakoodi. Seuraa pakettisi toimitusta ja ilmoita meille, mikäli se jää esimerkiksi jumiin johonkin. Mikäli et ole saanut toimitusvahvistusta, tarkista ensimmäisenä roskapostikansiosi ja ota vasta sen jälkeen meihin yhteyttä. Lähetämme toimitusvahvistuksen tarvittaessa uudelleen.

Tilausta tehdessäsi tarkasta, että antamasi puhelinnumero ja sähköpostiosoite ovat oikein. Mikäli paketti palautuu noutamattomana sen vuoksi, että antamasi yhteystiedot ovat väärin, käsittelemme palautuksen samoin kuin noutamattoman paketin. Ilmoita meille välittömästi tilauksen jälkeen, jos huomaat tilauksesi tiedoissa virheitä.

ONGELMATILANTEET

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti meille sähköpostilla aija@aijarahkola.fi. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, sinun täytyy tehdä välittömästi paketin noudettuasi asiasta reklamaatio valitsemasi toimitustavan kuljetusyhtiölle.

Lahjakortti